Skip to content

Dlaczego nie lubimy reklam?

Lipiec 19, 2017

Właściciele firm non stop rozważają, jaką taktykę wybrać, aby pomnożyć grupę klientów, aby powiększyć przychody przedsiębiorstwa. Dzisiejsza reklama nie polega jedynie na udzielaniu się w mediach typu: prasa, czy telewizja. Reklama jest teraz wyjątkowo zawiłym procesem i korzysta z wielu metod. Iście popularna jest reklama w Internecie, a szczególnie coraz bardziej popularny tzw. social media marketing. Musimy powiedzieć, iż nie jest to natrętna odmiana reklamy, którą klienci omijają szerokim łukiem.
Social media to czynności wykonywane na portalach nazywanych jako web 2.0 w Internecie. Bardzo popularnymi i co za tym idzie bardzo często wykorzystywanymi serwisami społecznościowymi w Polsce są: Nasza Klasa, Twitter, Google+, YouTube. Jest to narzędzie dopiero zaczynające się rozwijać. W naszym kraju mały odsetek, bo tylko 5 % podmiotów wykorzystuje social media. Bezsporny jednakże jest naturalnie fakt, że jest to metoda bardzo przyszłościowa, gdyż Internet stale się rozwija, a liczba internautów wciąż rośnie. Istotne jest pokazanie firmy na Facebooku, stworzenie tam fanpage’a i czynne zdobywanie fanów. Innym sposobem na promocję jest tzw. custom publishing. Kryją się za tym narzędzia promocji, które w świetny sposób budują postrzeganie firmy przez klientów. Klienci w sposób bardziej przychylny odnoszą się do tego typu promocji, ponieważ nie narzuca się ona klientowi, pozwala na samodzielny wybór np. w sprawie polubienia fanpage firmy. To w rękach klientów jest decyzja, czy mają życzenie otrzymywać biuletyny firmy. Tym samym taki typ reklamy jest zaskakująco skuteczny.

Reklamy

From → Uncategorized

Dodaj komentarz

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: